бігунок

На блозі розміщені посилання на електронні ресурси для підготовки до ЗНО.

вівторок, 13 травня 2014 р.

День матері

      11 травня 20014 року в будинку культури міста Яремчі відбувся концерт до Дня Матері, у якому брали участь учні нашої школи. Виступи учасників художньої самодіяльності можна переглянути за посиланнями:



Весна і мама. 

Якось я спитала у Весни: 
— Ти чому приходиш, поясни? 

І Весна мені сказала прямо: 
— Поспішаю я на свято Мами!
Поспішають квіти проростати, 
поспішають журавлі вертати, 



поспішає сонечко теплішать, 
поспішають дітки розумнішать.
В Африці далекій, пам'ятаю, 
говорив мені Премудрий Слон, 

що якби на світі мам не стало, 
то й Весни на світі не було!
Ще казав:—Ви помічали, може,
кожна мама із Весною схожа! — 

І відкрив мені він таємницю, 
що Весна із Мамою — сестриці.

І. Жиленко

Немає коментарів:

Дописати коментар