Одним з головних завдань освітнього процесу є
створення умов для здобуття учнями необхідних для майбутнього самостійного
життя певних знань та отримання необхідних навичок.
Останнім часом досить багато говорять про «Навички
21 століття» (http://uspih.iteach.com.ua/for-trainers/treasury/21century), про ті головні напрямки в яких повинні
працювати навчальні заклади, щоб учні були підготовлені до життя у 21 столітті.
У переліку біля 30 % займають навички, що стосуються інформаційних комп’ютерних
технологій (ІКТ).
Тому, як зазначає Литвинова С. Г. (http://www.ruo-obolon.kiev.ua/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=49&Itemid=86) однією з
складових професійної компетентності учителя, важливість якої обумовлена
сьогодні змінами в освіті, викликаними розвитком інформаційних технологій, є
компетентність у сфері інформаційно-комунікаційних технологій.
Тут же
зазначено. Під
інформаційно-комунікаційною компетентністю розуміють - підтверджену здатність
особистості застосовувати на практиці інформаційно-комунікаційні технології для
задоволення власних потреб і розв'язування суспільно-значущих, зокрема,
професійних, задач у певній предметній галузі або виді діяльності. (О.М.Спірін).
Для
визначення рівня ІКТ копетентностей вчителів-предметників автор (Литвинова С. Г.) пропонує анкету http://www.arsenich.blogspot.com/p/blog-page_8650.html.
Немає коментарів:
Дописати коментар